Natečaj za oblikovanje rojstnodnevnega logotipa EU
Matjaž Čuk
Vzorno pripravljen natečaj, ki cilja izključno na študente oblikovanja, s posvečeno spletno stranjo, smernicami in zahtevami, komisijo, sestavljeno iz uglednih imen oblikovalske sfere in dvakrat višjo prvo nagrado kot aktualni razpis za oblikovanje novega logotipa Slovenije.
Če upoštevamo, da je ta natečaj po namenu neprimerno nižje po vrednostni lestvici (enakovreden, recimo, logotipu ob 15. obletnici osamosvojitve, ki ga Slovenija sploh ni uporabila), je še vedno svetlobna leta pred slovenskim razpisom. Slovenski razpis cilja na celotno oblikovalsko stroko, profesionalce torej, po možnosti svetovnega merila, a vendar pogrne na osnovnem nivoju komunikacije.
Za razliko od slovenskega, razpis za novi logotip ob petdesetletnici Evropske unije leta 2007 dokazuje, da Evropska unija veliko bolj ceni svojo mlado oblikovalsko silo, kot Slovenija svoje oblikovalske profesionalce.
Praktično gledano je simbol, ki se bo eno leto uporabljal v državah EU kot figurica na torti, pomembnejši od simbola, ki ga bo mala državica uporabljala kot svoj podpis v komunikaciji s celotnim svetom v prihodnjih desetletjih.
Čas je, da premislimo, kdo sploh smo—(kisla) borovnica v torti ali porcelanasti krožnik, na katerem bo torta postrežena.
Vzorno pripravljen natečaj, ki cilja izključno na študente oblikovanja, s posvečeno spletno stranjo, smernicami in zahtevami, komisijo, sestavljeno iz uglednih imen oblikovalske sfere in dvakrat višjo prvo nagrado kot aktualni razpis za oblikovanje novega logotipa Slovenije.
Če upoštevamo, da je ta natečaj po namenu neprimerno nižje po vrednostni lestvici (enakovreden, recimo, logotipu ob 15. obletnici osamosvojitve, ki ga Slovenija sploh ni uporabila), je še vedno svetlobna leta pred slovenskim razpisom. Slovenski razpis cilja na celotno oblikovalsko stroko, profesionalce torej, po možnosti svetovnega merila, a vendar pogrne na osnovnem nivoju komunikacije.
Za razliko od slovenskega, razpis za novi logotip ob petdesetletnici Evropske unije leta 2007 dokazuje, da Evropska unija veliko bolj ceni svojo mlado oblikovalsko silo, kot Slovenija svoje oblikovalske profesionalce.
Praktično gledano je simbol, ki se bo eno leto uporabljal v državah EU kot figurica na torti, pomembnejši od simbola, ki ga bo mala državica uporabljala kot svoj podpis v komunikaciji s celotnim svetom v prihodnjih desetletjih.
Čas je, da premislimo, kdo sploh smo—(kisla) borovnica v torti ali porcelanasti krožnik, na katerem bo torta postrežena.
4 Comments:
Mi sicer nekaj bentimo, ampak zanimivo bi bilo videti kako se bo odzval Brumen (na DOS si človek še pomisliti ne upa) ali pa se bodo gospodje spet skrili v oklep udobnosti. Saj veste, če imaš privilegije jih lahko tudi izgubiš, najhitrejša pot do tega pa je dolg jezik.
hi there,
i'm enrico milic and i'm a freelance journalist and web communication consultant. actually, i'm working in trieste / triest / trst.
i would like to keep in touch with you for a little editorial project i'm working on that would like to be targeted both to italians and slovenians.
my e-mail is em dot milic at gmail dot com.
best regards.
enrico milic
Rezultati:
http://www.logo-competition.eu/67.0.html
Full lep.
Objavite komentar
<< Home